İstemezdim

Ben ister miydim ki karanlığa gömülüp yeni günün doğmamasını dilemeyi,ya da bunca süre sonra yine akıllarınızdaki o saçma ve yalan bana dönüşmeyi.Herşey değişmişken ve sıfırdan başlayabilmişken böylesine bir geri dönüş yapmak elbette benim isteğim değildi.Ama madem ki yine o eski bana dönüştüm,hakkını vererek yaşatacağım bu hayatı;elbette diğerleri de bundan nasibini alacak.Biliyorum rahatsız olacak ve adeta deliye dönüşecekler,ama bir bakıma bunu onlar istediler.Ben yoluma yine devam edeceğim kaptan,öyle ya da böyle.Bitmiş birşey yok,başlamış birşey de olmayacak;yine aynı eski sıradanlıkta ve ümitsizlikte sürdüreceğim kalan günleri.Bana sorsan vazgeçmedim,vazgeçmek için hissetmedim çünkü;sadece bıraktım umudu,beklemeyi ve gözlemeyi.Sanmayın ki herşey bitti,o kadar da değişmedim.Eğer öylesine değişebilseydim bırakın eski beni,şu an ben bile değildim.Bu günü milat kabul edin,ya da 14 Haziran'ı veya 13 Aralık'ı.Ya da en başına dönün,18 Mart 2000'i yeni bir düşünce ve hikayenin ya da yaşanılamayacak kadar bir aşkın doğuşu kabul edin.Yanlış anlamayın;ben aşk değilim,onun elçisi gibiyim.Tarihleri boşverin,siz bana gelin.Bu hikaye bende başlayıp onda bitmeliyken şimdi ise hikaye bende başlayıp ben ise O'nda bittim diyebiliriz.