Söylenilesi Laflar

Aslında söylenilecek çok şey var,anlatılacak ve dinlenilecek.İçimizden gelen bunca şey var,içimize hapsettiğimiz.Çünkü korktuk onlardan;onları söylemenin seni veya beni üzebileceği kanaatine vardık,bazen ise cesaret edemedik.Tam cesaretlendiğimiz anda da başka engeller girdi araya,yine ayrı düştük.Benim bir fikrim yok,sen ne yapacaksın.Bence bırak;düşünmeyelim.Sadece yaşayıp yaşatalım birbirimize,artık o neyse.Sen belirleyeceksin onu,sence ne?Anlamak gerekebilir elbet,fakat ikimiz de herşeyin farkındayız;sadece bilemiyoruz birbirimizin ne hissettiğini,en azından ben.Saçma oldu farkındayım,hiç anlaşılır birşey değil belkide bütün bu yazdıklarım.Çünkü hiçbirşey düşünemiyorum ve yapamıyorum;en kötüsü de bu,elin kolun bağlıdır ya.En doğrusu beklemekmiş derler,ben sabırlı biriyimdir;ama söz konusu sen olunca bekleyemiyorum...