Hikaye

Bu aralar yazılarımdaki bazı aksaklıklarımın sebebi hikaye yazmamdır.Kendi hayatımdan bazı kestler uygulayarak biraz hayal ama biraz da drama kattığım 20'li yaşlarımın hikayesi.Biliyor musunuz;bazen o kadar garip oluyor ki,hikayede yaşamak istiyorum.Sanki hikayeyi yazmayıp yaşıyormuşum gibi oluyor,o yüzden bir an evvel yazmaya devam etmek istiyorum.Bu tıpkı paralel evren gibi,bir tarafta ben,öbür tarafta tersim.En kötüsü;Sanki gerçekmiş gibi yazıyorum ve yaşıyormuş gibi de mutlu oluyorum,sonra bir abkıyorum;meğersem hiç evet dememiş,meğersem hiçbirşey değişmemiş.Unutmayın,gerçeklerle yüzleşmek herzaman acı vericidir.Hikayenin sonu nasıl bitecek sizce,belki her filmdeki gibi genç aşık can verir,ya da her masaldaki gibi sonsuza dek mutlu yaşarlar.Hangisi olur bilmiyorum ama,biri mutlaka olacak...
Takipte kalın!