Kafamdaki Ben

Şimdi pek çoğunun duymak istediklerini söyleyeceğim.Ben pislik herifin tekiyim tamam mı,tam anlamıyla lanet bir kişiliğim.Sürekli hava basmaya çalışıyorum oldu mu,süslü cümlelerle göz boyamak amacım.Aslında berbat bir herifim ve son derece kabayım diyelim.Evet,söyledim işte başından beri duymak istediklerinizi.
Şimdi ise gerçeklere geçelim;
Her ne kadar bu çeşitli sapkın herifler fark edemese dahi ben sandıklarından çok daha ötesiyim,hatta onlardan bile öte.Kim olduğum sorusuna ne cevap vereceksem vereyim siz yine kendi kafanızda oluşturduğunuz beni gerçek ben ile bir tutacaksınız,o yüzden boşa.Dış görünüşümü merak eden okuyuculaım vardır elbet;mülkemmel değilim,hatta yakışıklı olduğum da pek söylenemez.İşte size kafamdaki ben ve o-elbette ki o hiç şişman değil,sadece yakınlığı tutturamadığımdan-;