Kaçma

Lütfen benden kaçma,korkma ve çekinme.İşte yine içimde o his,sanki benden nefret ediyorsun.Değil bunu bilmek,düşüncesi bile yerle bir ediyor beni.N'olur böyle yapma,beni kendinden savuşturma.Kötü bir niyetim olmadığının sen de farkındasın,öyleyse neden böyle yapıyorsun?Lütfen bana anlat,seni anlamak istiyorum;çünkü seni anlarsam en azından biraz olsun yardım edebilirim.Gerçekten senin için neyim,senin için kimim ben?Bunun cevabını çok net ve doğru şekilde vermeni istiyorum;ve lütfen beyninde değil,yüreğinde ara cevabı.Vereceğin cevabı tahmin etmek güç,işte beni kuşkuya düşüren de bu.Seni sıkboğaz mı ediyorum?Belki şu anda bunların hiçbirini okumuyorsundur,ama eğer okuyorsan,bana bir cevap ver;kimim ben?
Benden 2 şeyi asla isteme;senden vazgeçmemi ve seni unutmamı.Bunlar gerçekten imkansız şeyler-en azından benim için-ama imkanı olsa da denemezdim bile.Bu böyle olmak zorunda mı,bu kadar zor yoldan.Eğer daha kolay bir yolu varsa;o da başbaşa konuşmaktır.Düşün,kararını bekliyor olacağım.