Hiç Birşey

Artık hiç birşey kalmadı,ne konuşulacak ne de yazılacak.Artık tek gereken sen,tıpkı önceden de olduğu gibi.Seni ikna etmek için yapabileceğim çok şey var,bunları da zaman içinde göreceksin.Ama bu sefer de sen söyle,senin için ne yapabilirim?Dur,söylemeden önce küçük bir hatırlatma sana;herşeyi yaparım,söz veriyorum.Özellikle de son zamanlarda sana çok fazla söz verdiğimin farkındayım,ama ne yapayım;başka türlü kanıtlayamıyorum kendimi pek çok insana karşı,sen hariç tabi.Belkide herşeyin son noktasındayız,ya da yepyeni bir başlangıcın arifesinde;işte bunu belirleyecek tek şey sensin.Diyecek birşey bulamıyorum;ama ne karar verirsen ver,umarım o karar seni en mutlu edecek karar olur.Benim elimde değil senin fikrini değiştirmek,asla yapamam bile.Sana vaadedebileceğim tek şey var;eğer beni seçersen seni asla üzmeyeceğime yemin edebilirim mesela,sonrası da sürpriz olsun be güzelim...