Anlıyorum

Hep seni anlamaya,hissetmeye ve senin gözünden bakmaya çalıştım;başardım da.Neler hissettiğini tam olarak bildiğime bahse varım.Seni asla kıramayacağımı sen de biliyorsundur,o yüzden karşı çıkmayacağım.Tamam,dediğin gibi olsun;yine normalden devam edelim,senin normalinden yani.Olur da bir gün içindeki kuşkuları yenersin,o zaman ben buradayım.Sana söz veriyorum;eğer olur da gelirsen,ben hep buradayım,seninim.Seni sorgulamayacağım,ne yaparsan doğru olacağına sonuna dek inanıyorum.Hem artık daha kolay,sen de biliyorsun.Yıllardır bilmeni ve beni anlamanı istemiştim,şimdi anlıyorsun.Anlaşılmak güzel şey,hele ki senin tarafından.Ne olursa olsun yalnız olmadığını hissediyor insan,sırf  bu yüzden işte.Diyebilecek fazla birşeyi yok bu adamın,sadece düşün-istersen-
Sana teşekkür borçluyum açıkcası,diğerleri gibi değilsin.Demek istediğim;bir başkası olsa hiç mazeretsiz tek bir kalemde onca maziyi siler atardı,ama sen yine de beni anlamayı seçtin.Şimdi anladın mı neden onca lüzumsuz arasından seni seçtim.Sanırım bundan sonra-yine daha önce olduğu gibi-sana bağlı.Ne zaman gelirsen,ben buradayım,hatta yanındayım.