Tamam

Madem öyle istiyorsun-bence-,seni kırmak gibi bir lüksüm yok;yine bağrıma taş basarım-tıpkı önceden olduğu gibi-,yine avunmaya çalışırım.Sen de ben de normal hayatımıza devam ederiz,elbette ki kendi normallerimizde.Anlaştık öyleyse,tabi fikrin değişmezse.Bu senden vazgeçmek,pes etmek veya kaçmak değil;ben bunları asla yapamam ve asla yapmam.Zaten ben istemiyorum da böyle olmasını,kim ister ki?Sen böyle istiyorsan reddedemem seni.Benim aşkım,sevgim ya da ne dersen işte;hep sonsuz ve soluksuzca devam edecek,hiç eksilmeden.Belkide 100.defa söylüyorum;
Olur da fikrin değişirse,eğer beni olmak istediğim kişi olarak görmeye hazır olursan birgün;kapım tıpkı hergün olduğu ve olacağı gibi o gün de açık sana,umarım gelirsin.Senden hiç vazgeçmeyecek bir adam var burda,ölümü göze alan bir adam;işte o seni bekliyor,bir başkası değil.Belkide bunu en çok benden duydun hayatında''düşün'';çünkü ancak düşünen insan sağlıklı bir karar verebilirdi,ben sana inanıyorum,vereceğin her kararın da sonuna dek arkasındayım.
İşte sana son bir soru;gerçekten istiyor musun böyle olmasını?En iyisi yine düşün,ama fazla geç kalma.Hoş,geç kalsan bile beklerim ya seni.Tamam tamam,iyice saçmaladım ben;iyi geceler dilerim sana...