Alış Sevilmeye

Seni sevdiğimi sana her fırsatta sana göstermekten veya sana olan sevgimi her an yaşamaktan asla vazgeçmedim ve zazgeçmeyeceğim;peki benim sana bu kadar belli ederek seni sevmem seni kızdırıyor mu?Hiç kızmayın hanımefendi,inadına aşığım;hayat döndüremedi beni bu yoldan;bir çift bakışın mı döndürecek.Evet,bana herşeyi yaptırabilirsin;çünkü ister sarhoşumsun de istersen de bana bağımlısın de,evet öyleyim.Bağımlı olmak güzel şey,sana bağımlı olmak.Varsın birgün kopar o bağımız,çekeceğim acı aşikar;ama ben o acıyı da seviyorum,senden bana kalan tek hatıra o olacak belkide.Saçmaladığımı düşün,hatta delirdiğimi bile düşünebilirsin;ne düşünürsen düşün ama delice sevilmeye alış bence.Alışmalısın,çünkü hiç bitmeyecek bu aşk;onu bitirebilecek ne yapabilirsin ki,sen ne yaparsan yap her halinle severim seni.Dediğim gibi,artık alış;artık bana bırak kalbini,bırak da sonsuz aşkı tüm incelikleriyle yaşatayım sana.Sakın kendini kasma,biraz rahatla;rahatla ki sonsuz aşkın yalan denilen o büyüsünü ıspat edeyim sana.