Sanmayın Ki

Bu okuyacaklarınız çeşitli yanlış anlaşılma ve önyargılarn önüne geçmek amaçlıdır,yakın çevremdeki kişiler için yazılmıştır;

Öncelikle üstüne basa basa belirtmek isterim ki;bitmiş birşey yok-en azından bende-Böyle bir tutuma varabilmiş olmanız son derece hayret verici ve aynı zamanda da sinir bozucu.Ben gerçekten de birşeyi veya bir kimseyi böylesine sanki hiçbirşey olmamışcasına silip atabilecek birisi miyim?Beni gerçekten yanlış tanımış olmalısınız.Ayrıca sizce mantıklı mıdır olmayacağı kesin olan birşeyi beklemek?Burada son bulmuş birşey varsa o da umut ve ihtimallerdir,sevgi değil.Şarkıda da dediği gibi''Sevgi anlaşmak değildir;nedensiz de sevilir.''Son zamanlarda da sergilediğim o eski ''çapkın ben''imajı ise sadece bir kamuflaj niteliği taşır,yani sandığınız gibi tıpkı diğerlerinin yaptığı şekilde aşkı tek seferlik veya sadece ilişki süresince yaşayan biri değilim ve olmayacağım da.Ne şartta olursa olsun mutlak suretle bu aşkı sürdürmeyi göze alabildiysem eğer,elbette ki öyle yaparım.Bu kadar basit ve sıradan bir olay değil bu,ve küçümsenilebilecek kadar asla değil.Beni anladığınızı umuyorum,tekrar iyi günler...