Hesaplaşma

Şu hayatta en çok kendimle hesaplaştım be güzel;sonu kötü bitebileceğini bilerek göze aldığım pek çok şeyi bile düşünüyorum,acaba hata mıydı diye.Ama biliyorum,biliyorum ki zihnimin bir oyunu bu,ben en doğrusunu yaptım.Tek hamlede düşünmeden yaptığım bunca şey,en başta da SEN;en azından denedim,denemesen bile.Her konuda kendimle hesaplaştım belki,ama bir konuda asla;hiçbirzaman sorgulamadım seni sevmemem gerektiğini veya sana fazla değer verdiğimi.Çünkü hiç şüphesiz bunların hepsi yalandı;çünkü aşkın ne azı/fazlası vardı,ne de gereği.Aşk bir ihtiyaç değildi,bir lüks de değil;ama herkesin onu bir defa yaşaması gereklidir,çünkü aşk geri kalan çoğu şeyden daha gerçektir.Ama benim aşka ihtiyacım vardı,benim aşkım sensin;aslında benim sana ihtiyacım vardı,hala var.Bağlanmak kötüdür derler,yalan;hayatını hiçbir amacı,inancı veya bağlılığı olmadan geçiren birisi olmaktansa sadece tek birşeye veya birisine bütün ömrümü adamaya hazırım,tabi kabul edersen.