Yeniden Kutlamak

Bugün doğum günün,yeniden en içten  kutlarım.Şiir yazmak yetmedi,iyi dilek dilemek.Her zamanki gibi yazmak istedim,umarım okursun;

Şu doğum günü pastası olayı hep dikkatimi çekmiştir bilir misin;dilek dilemek,mum üflemek falan işte.Tek temennim o ki,umarım mumu üflerken dilediğin dilek gerçek olur.Bir yaş daha ha,kaç senelik ömüre bir yaş daha.Tuhaftır ki ben de seviniyorum nedense;çünkü her ne olursa olsun sevdiğim o güzel insan bir yaş daha atlıyor bugün.Umarım ki bu yaşın senin için iyi geçer,alacağın tüm kararlar seni mutluluğa ulaştırır,asla pişman olmaz ve en ufak bir damla yaş dökmezsin gözlerinden.

Dünkü şiir pek yetmedi bana göre;sana yazılacak onca dize,onca satır...Yetmez tabi seni sevmeye,ama sadece canım istediği,içimden geldiği için yazıyorum bu 2. şiiri,tekrardan kutluyorum doğumgününü,güzel kız...


DİLEK

O küçücük mum tanesi;
Gelir ardından,dileklerin bir tanesi.
Yoktur dumanı gibisi;
Karadır,lakin sakınır güzeli.

Tüm ışıklar sönüp,mum kaldığında
O aydın ışık,gözlerini parlattığında
O en güzel,o en sade aydınlık
Yalnız senin içindeki,kalbindeki...

Dilekteki umut muma taşındı
Kalbin de mum gibi,pırıl pırıldı
Bitmek bilmeyen ışık,
Gözlerin kalbine,gülüşün geçmişe

Kaybetme gülüşleri;
Sonsuzluğa göz kırpan bir ifade ile,
Düşünme sen ileriyi,sadece gülümse
Bil ki yanında,mutluluk perileri

Bu son satırda,
Aklım da,ruhum da;senin yanında
İyi ki doğdun,
Ufuktaki,aydın bir dilek gibi...

Aslında çok daha satırlar yazmak geldi içimden,daha nicesi;sıkılmıyor ki insan,hele ki sana yazınca.İnkar etmiyorum,seviyorum seni;ama istediğin gibi,aşık olsam da dostane bir sevgi.İşte son bir kez söylemek istediğim ve defalarca söylediğim bir cümle;

Seni seviyorum,iyi ki doğdun ♥

0 Yorum:

Yorum Gönder