Selam Olsun Sana

İçimden bir ses sana selam etmenin iyi geleceğini söyledi,hem de gecenin bu saatinde.Ne yapalım,yine tıpkı senin için yanarken olduğu gibi dinleyeceğim içimdeki sesi;hem ona karşı gelemem ki ben,hele ki konu sensen.Beynime,fikirlerime,hatta duygularıma karşı bile direnebilirim;ama bu sesin kaynağı çok daha derinlerde,tahmin dahi edemeyeceğim kadar.

Yine burada olmam ve yine sana yazmam,bunlar klasik detaylar tabi ama başka ne diyeceksin ki?Dur,bak şimdi yeni birşey deniyip daha farklı şeyler yazmayı deneyeceğim senin için,iyi izle şimdi;

Mutlu ol dostum,dibine kadar mutlu ol;hayatı da sallama,göklerde sonuna kadar uç.Amaan,aşk da neymiş!Bırak sen aşkı meşki,sana aşık olanları da beni de.Sadece mutlu ol ve sevdiklerini mutlu etmeye bak,gerisi hikaye.Bana aldanma sakın,mutluluk o kadar da zor bir icraat değil aslında.Sevdiğinin peşinden git,ama benim yaptığım gibi değil;onun mutluluğu için değil de onunla mutlu olmak için git.Benim için,sevdiklerin için,onun bunun için mutlu ol.Bir mutluluğun ne denli hatrı olduğunu bilemezsin;sen bir gül,çiçek açsın dünya.
Eğlenmeye bak,senin için değerli olan şeylerle ve insanlarla vakit geçirmeye ve onlar için güzel birşeyler yapmaya özen göster çoğunlukla.Dönüp arkana bakma asla,beni ve tüm mutsuzluk verici anılarını geride bırakıp kaybet gerekirse.3 günlük dünya diyerek karamsarlığa kapılma benim gibi,onun yerine yine 3 günlük dünya diyerek yapabildiğini yap.

Bunların hepsi senin için;lütfen ben olduğum için değil de tam tersine,bir insan olduğum için oku ve bir insan olduğum için dikkate al bunları.Biliyorum umurunda değil,bilmek istersin diye değil ama üzerime her yönden yağan baskıları delip geçmek için söylüyorum ki;seni seviyorum...

Bak işte yine bir delilik yaptım gördün mü,tüm bu satırları en ufak beyin dahi kullanmadan %100 kalbimden geçenlerle sıraladım önünde.Kaybedecek birşeyim yoktu,benim tek yaptığım;tıpkı halının altına süpürmek gibi bilinçaltıma gömdüklerimi tam da gecenin bu saatinde gün yüzüne çıkarmak oldu sadece...

0 Yorum:

Yorum Gönder