Maskemi Kaybettim

Yine hergünkü aynı hislerim vardı bugün,belki de biraz daha fazla dozda.Bugün her zamanki gibi gülümseyen suratı takınmak yerine olduğu gibi davranmak durumunda kaldım.Sonuç ne mi oldu dersiniz,elbet ki önceleri tamamen aynı olmama rağmen hiç farketmemesini sağladıklarım endişe duymaya başladı,''Bugün daha kötüsün!''demeye başladılar.Oysa ne kadar öncesinden beri bu vaziyete icabet ettiğimi bilselerdi muthemelen kalp spazmı dahi geçirebilirlerdi☺

Çoğu insana göre şimdi değiştim,hah!Bunun benim tarafımdan ne denli komik bir vaziyet olduğunu tahmin edebileceğinizi sanmıyorum.Sözde buradaki saf masum kişi benim,tabi tabi.Şuna da bakın,kendi başlattığım oyunu sanki başkaları  yaratmış gibi oynuyorum;ama memnun değil de değilim tabi bu durumdan,böyle olunca hem onları bozmuyor hem de hayatıma devam ediyorum.

Sorsan herkesin hakkımda söyleyecek birşeyi var,lakin tüm bunlar benim için birer çocuk oyuncağı.İnsanların düşünce ve davranışlarını gözlemleyerek onlara yön vermek hoşuma gidiyor,bir anlamda kendime olan davranışlarını ve düşüncelerini şekillendirmek de diyebiliriz.Burası benim dünyam,deyimi yerindeyse de parmağımda oynatıyorum☺

Farkında olmadan yaşadıkları hayatları,kimileri iyiliğimi ve kimileri de kötülüğümü düşünüyor;ama onların da dediği gibi öndeyim,sırf onları ve tepkilerini bildiğim için.Yeri gelince mazlum insan,yeri gelince efendi öğrenci modeli benimkisi.Ama gerçek yüzüm de bundan hiç farklı değil aslında,merak ettiniz mi?

Benim hep yüzüm aynı aslında,düşüncelerim ve tavırlarım hep aynı;farklı olan ise hissettiklerim,yani daha doğrusu hissediyor gibi yaptıklarım.
Ben böyle yapıyorum diye bana güvenmemezlik etmeyin sakın,ben sadece en doğru olanı kolayca görmenizi sağlıyorum bir bakıma;eğer bir güvence istiyorsanız dostlar,yazdığım bana ve gerçek oluşuna sonuna dek güvenebilirsiniz...

0 Yorum:

Yorum Gönder