Öyle Ama Değil

Aşk böyledir işte,bazen aşk olarak yaşamazsın belki ama o yine her haliyle gerçek ve kusursuz aşktır aslında.Aşkta önemli olan hep 2. şahıslardır,aksini düşünemiyorum en azından.Yani dediğim o ki dostlarım,eğer o mutluysa,onu mutlu edebiliyor,yanında olduğunuzu hissettirebiliyor ve biraz olsun huzurlu kılabiliyorsanız ister sevgilisi,ister arkadaşı,isterse de sadece bir tanıdığı olun hiç fark etmez.Eğer bunu sağlayabiliyorsanız aşk amacına ulaşmış demektir;bugün bir kez daha kanıtlamış oldum ki aşkın gereklerini yerine getirmek,onu yaşamak veya yaşatmak için ne iki tarafın da birbirine aşık olması ne de bir ilişki içerisinde bulunmaları gerekiyor...

Yine içim rahat,kuşkusuz adımlarım var bu hayatta.Olması gerekeni,aşkın gerektirdiklerini yaptım;sonuç,gayet de güzel oldu.Dersiniz ki ne değişti,demekte de haklısınız bir bakıma;bakmayın aslında birşey değişmedi,değişti ama değişmedi yani.Şöyle anlatayım dostlarım;olaylar aynı,duygular,hisler,düşünceler de bire bir aynı aslında,değişmiş tek birşey varsa o da aşkın yaşanışı.Böyle de yaşarım ben aşkı,her zaman ve her şekilde yaşarım inanın;ama deli gönül yine yiyip bitiriyor insanın içini,elinde olmayan şeylerin''keşke''leri ile...

Bu işte,bu kadar;elbette ki herkesin hayalinde olduğu gibi bir ilişki,aşk olsa daha mutlu olurdum,hangimiz olmayız ki.Ama tutarlı olmak,elinde olanla geçinebilmek gibi birşey aslında bu;başka şekilde de olsa elimde yine o var,bu bana yetiyor.Kimileri daha şanssız tabi,ama dostça bile olsa onun da beni sevdiğiini bilmek hiç olmadığı kadar iyi hissettiriyor bir bakıma...

Bazen gönlüm kamçılıyor,aniden beynim bastırıyor,duygularım yoğunlaşıp birer bıçak gibi batıyor.Ama bu da geçer herhalde,geçmeyecek olsa bile geçmesini ümit etmekten başka çaremiz yok bizim de.İlk defa gerçekten mutlu bir hoşcakal ile uğurluyorum sizleri bu konuda,hoşcakalın dostlarım,okuyucularım...

0 Yorum:

Yorum Gönder