Ben Olsan Sen

Tavırlarıma,yaşayışıma,melankolik ve pesimistik tarzıma,asi ve karanlık görünüşüme bakma;ben olmak güzeldir aslında,neredeyse sen kadar güzeldir...

Ahh!Ben olsan keşke sen,ben olsan daha iyi tanırdın seni.Kendini bilmiyorsun diyorum sana,derya denizin ötesinde güzelliğini,zamanı durdurmaya yetip artacak gülüşünü,kan dondururcasına sesini,insanları kaybetmek için yaratılmışcasına saçlarını ve gözlerinden yüreğimin derinlerine inebilen bakışlarını...

Çünkü kimse sana''sen''olmadı;sen onlara''sen''oldun,''bana''sen oldun...

Eğer kendine ben olduğun olabilseydin,emin ol ki sen bile aşıktın kendine.İşte ben olmayı iyi birşey yapan tek sebep bu,senin bana''sen''olman.
Çünkü kimse sana senin onlara yaptığını yapamadı,yapamazlardı;kim yapabilirdi ki,kim sana gülerek zamanını durdurabilirdi,kim sana seslenerek kanını dondurabilirdi,kim saçlarında kaybettirebilirdi kendini sana;ama en önemlisi de,kim inebilirdi gözlerinden yüreğinin en derinlerine bakışlarıyla...

Ne diyebilirim ki;belki''ben'' sana ''senin''bana yaptığını yapamadım,çünkü bunu yalnız sen yapardın.Ama dilerim,dilerim ki aynı hisleri yaşatan biri olsun sana;onun kal,onunla yaşa ve pişman olma.Bak o zaman biraz olsun daha iyi anlarsın beni;hoş,sen ki diğerlerinden kat ve kat fazla anlıyorsun ama işte...
Ne bileyim,bazen anlamak yetmiyor işte,anlaman;insan istiyor ki anlamanın biraz ötesine geç,ama olmuyor ki olmuyor.

Belki biraz üzülüyorum buna,tamam çok çok üzülüyorum diyelim,ya da azıcık daha ileri gidip ölürcesine yapalım mesela bunu;ama bu üzüntü ne derecede olursa olsun senin bana yaşattığın bu hisleri gölgede bırakamıyor.Kendi değerini bil güzel kız,kendine kendini yaşa...

0 Yorum:

Yorum Gönder