Masumane

Ben desen masum,kader desen masum,sen desen ayrı masum.Kimi suçlayacağım ben,neye ya da kime yanacağım.Suçlu düşlerimdi belkide,her gece kabullendiğim gerçeklerle bastırmaya çalıştığım fakat yine de bir yolunu bulup bana kendini kurduran hayallerimdi ya da.Ama onlar ne kadar suçlu olursa olsun,onlar bile hak etmemişti bunu.Şuna baksana;kızabileceğim,nefret edebileceğim hiçbirşey yok;bari içimdeki gözyaşlarını aleve çevirebilseydim,daha az acıtırdı belki.

Bu masumane hayatta,bu masumane aşkta kayboldum;en azılı günahkâr kadar ateşe boğuldum.Neresidir caiz olanı;seni seven mi,senin uğruna ölen mi?Kaybetmek ya da kazanmak gibi,gitmek ya da kalmak.Hayatın bütün halleri koyuyor insana,iyi kötü bütün durumlar.Bu insanın kıllığından mıdır yoksa hayatın o şımarık çocuk havalarından mı?
Ahh,deli gibiyim;öylesine sorup duruyorum,oysa sorumu cevaplayacak,cevaplamaya cesaret gösterebilecek kimse yok.Günde 400 tık aldığım günler de oldu,pek çok ülkeden;belki herkes okudu,ama bir tanesi bile anlamadı beni.

Bugün neyi öğrendim biliyor musunuz;bazen adı gibi anlasa da birisi,yine çare olamıyor içinizdekine.O bile yaşasa aynısını,hem de tıpa tıp yaşasa;hep bir eksik kalıyor,eksik dediysem kocaman hani.Hani bunun adiliyeti,hani bunun şanı,şerefi?

0 Yorum:

Yorum Gönder