Buz & Alev

Siz siz olun dostlar,ama sakın ha içinizdeki hissi başka bir hisse dönüştürmeye çalışmayın.Üzüntüyü kızgınlığa dönüştürmenin kimseye bir faydası yoktur,rahatlamak umuduyla takındığınız bu tavır sizi son derece dibe yollayacak ilk ve belkide tek adım olacaktır.Hislerinizi değiştirerek onlardan kurtulamayacağınız son derece bariz bir gerçekliktir;bunu yaparak sadece onları daha da körüklemiş veya yeni hislerin doğmasına sebebiyet vermiş olursunuz.Değişmeye çalışmayın,biliyorum acı tabi ama bunu söylemek zorundayım dostlarım;her ne yaparsanız yapın,ne kadar değişmek isterseniz isteyin ne geçmişinizi ne de içinizdeki sizi söküp atabileceksiniz.Hayatın gıcıklıklarından biri de bu tabi;gülüp geçin diyemiyorum,kabullenin desen hiç diyemiyorum.

Kabullendim de ne oldu?Olanlara ve olacaklara bir bir hazırdım,lakin hazır olmama rağmen mutsuz olacaktım.Bunu da biliyordum tabi,önüne geçmeye çalışmadım;ama anlarsınız ya,bazen yoruyor işte bilmek.Ne kadar bilirsen bil asla ayaklarının üzerinde sağlıklı,dinç ve umutlu bir şekilde duramıyorsun;sen ne kadar becerebilirsen becer bunu,hayat ya,illa bir yanı eksik kalacak sonuçta.

Ama sen giderilemeyecek eksikleri bile gidermeye çalış;varsın inanmasınlar sana,destek olmasınlar,deli desinler,uzaklaşsınlar.Bana güven dostum,onların hepsini bırak ve sadece olması gerekeni yap;bırak mantığına,kalbine ya da düşüncene uymasın,sen sadece yap.Ne kaybedebilirsin ha?Şu hayatta deli damgası yersin anca,ki bunu da tüm aklını deliliğe yatırmış insanlar yapar.
Unutma ki sen değiştirmeden birşeyler değişmedikçe gerçek bir değişim olmayacak.Bunlar insanı hayata bağlı tutmak için birer araç,sahte birer mutluluk;farz et ki küçük çocuğa şeker verip amacını değiştirmek,belki inanmayacaksın ama zerre farkı yok bunun...

0 Yorum:

Yorum Gönder