Tek Ben

Her yazımda farklı bir olay,farklı bir his,farklı bir duygu ve farklı insanlar;oysa ki hepsinin temelinde sadece tek bir ben.Lakin ayırt edemiyor insanlar,benim yazdıklarımın birbiriyle çelişkili olduğunu sananlar az değil.Keşke okumasaydınız diyorum onlara,okumak yerine hissetmeye çalışsaydınız mesela.Yaşantım gereği öyle derin konulara başvuruyorum ki onları okumak dinlemediğin birşeyi duymaktan farksız kalıyor bazenleri.

Bir de beni bilmeyen pek çoğu''Senin işin ne ki?'',''Ne yapıyorsun ki?'',''Ne yaşıyorsun ki?'' gibisinden kinayeli ve aşşağlayıcı fakat bir o kadar da bilinç dışı laflar savuruyorlar.Nereden bileceksin ki adam,kimsin ki sen?Basit bir öğretmen?,uzak bir akraba?,sıradan bir tanıdık?Yaşın başın,bulunduğun makam ve mevki fark etmez benim için,şayet insan değilsen değilsindir;her kim olursan ol,aslında bir b*k bildiğin yok!

Bu lafları insanların suratlarına söylememek için zor tutuyorum kendimi,hatta bazıları o kadar lakayt,ukala ve iğneleyici ki kim olursa olsun kafasından tutup duvara çarpmamak için ne denli bir çaba sarfediyorum akıl erdiremezsiniz doğrusu.Aslında söylememek için hiçbir nedenim yok,çünkü Allah'tan başka hiç kimseyi takmaya gerek dahi yok.Ama sabrediyorum,neden?Sırf arkamda olduğunu bildiklerim için,sırf yanımda olanlar için.Sabrediyorum ama nereye kadar;bu testi bir gün kırılır ama,haydi hayırlısı...

0 Yorum:

Yorum Gönder