Önemsemiyorsam

Bugün yine birşeyler olmuş,yine gerilmiş ortamlar.Şansa bak ki ben de işin içine giriyorum sanırım bilmeden.Hani demişsin ya bugün''Kimse benim duygularımı önemsemiyor!''veya benzeri birşey.Sadece tek bir soru;bu''kimse''nin içinde var mıyım ben de?Bilmiyorum,bilmek de istemiyorum aslında.

Aşk meşk bunları bir kenara at öncelikle,benim tek istediğim şey senin mutluluğundu,sadece senin mutluluğun.Yalansa söyle be güzel;de ki sen beni hiçe saydın,önemsemedin,beni incitmeye çalıştın falan de.Bunu yaptıysam gerçekten de söylemelisin,hiç yoksa kendin için en azından.Karşı çıkmam sana,aksine zorla da olsa''haklısın!''derim sana.

Ama eğer öyle değilse de lütfen böyle şeyler söyleme,hem senin için hem de kendim için üzme beni;benim üzülmemdeki bir tek sebep nedir dersen eğer,ben sırf senin mutluluğunu,iyiliğini gözetirken senin ise başkaları için de olsa kimsenin sana özen göstermediğini ve yalnız olduğunu söylemen.Sen kötü hissettikçe,sen kötü durumda olduğuna inandıkça amacına ulaşıyor düşmanların.

Onların istediği de bu işte,bir zamanlar bana da yaptıkları gibi seni de yalnız ve bir hiç hissettirmek için ellerinden geleni yapıyorlar.Tamam,varsın kimse olmasın;ama kimse olmasa bile kapılma,kimsenin olmadığı gerçeğine.Olsun,toz pembe bir yalanın içinde yaşa gerekirse,hem de yalan olduğunu bile bile.Yapmadığınız şey mi sanki,hergün her insan toz pembe bir hayalin içinde,çünkü böyle tutunulur hayata.

Sana bardağın dolu tarafını gör diyemeyeceğim,ben bile beceremiyorum;boş tarafını ve bardağı da görme gerekirse,ne kaybedebilirsin ki.Yanlış veya doğru kişi fark etmez,hiçbir insandan birşey ummamalı ve öyle olduğunu sanma.

Ve son bir tavsiyem daha;sakın arkana bakma,pişman olma,bak gör ki umutlar yakın...

0 Yorum:

Yorum Gönder