Ters Tepkime

Bu hayatın işleyişinde harbiden bir mukaddeslik var,tahmin etmek,tutturmak veya yön vermek çoğu zaman için imkansız.Hele ki ben için,hem de şu sıralar;
Doğru veya yanlış şekilde ama benim tek istediğim insanların mutlu,iyi hissetmesiydi ve bunun için gerekeni yaptım;ama sonra ne oldu oldu,gel gör ki her nasılsa herşey ters gitti ve kaçmaya çalıştığım durumun içine düştüm.Kaş yapayım derken göz çıkarmaktan farksız.

Bu,biraz yanlış anlaşılma,bir anlık kızgınlıkla yapılmış şeyler sadece.Ama herkesin mutluluğu için çabalayan ben,sırf bu çabam sayesinde buradaki''suçlu''konumuna düşünce film koptu tabi bende☺Dibine kadar kabul ediyorum,benim de hatalarım vardı tabi;ama o kadar da değil be abi,yanlış anladınız siz beni.Ne oluyoruz millet!İnanın bana yapmaya çalıştığım,yapmak istediğim ve de olması gereken bu değildi.

Bu hayat nasıl bir mekanizmadır bir çözemedim,olumsuz amaç,olumsuz eylem,olumsuz durum yokken tüm olumlu şeylerin birleşiminden bir olumsuzluk çıkması.İşte bunu bile gördüm ben,artık şapkadan istediğiniz kadar tavşan çıkarın umurumda bile değil.Yanlış anlaşıldım belki,ama er geç düzelir;çünkü beni bilen bilir,böyle buralara kazımama da hiç gerek yoktur aslında.

Yazdım evet,çünkü bir çeşit vicdan azabı;elimde olmadan ters giden birşeyler var,bundan etkilenen birileri.Benim bir suçum yok belki-yani en azından tamamen-,ama yine de insan üzülüyor.Yapmaya çalıştığın herşeyin eskisinden de yıkık bir hal alıyor olması;yine de umutsuzluğa kapılmıyorum,daha doğrusu öyle bir seçeneğim gözükmüyor.

İnsanlar,onları seviyorum;içlerinde beni seven ve benim için birşeyler yapmaya çalışanlar var,eyvallah.Peki neden ben,neden ben de onlar için aynı şeyi yapmaya çalıştığımda ters gidiyor?Son derece absürd bir film repliği ile kapatıyorum söyleşiyi''Kodum bozuk!''☺

0 Yorum:

Yorum Gönder