Kızmak Niye

Cidden anlayamıyorum insanları,ne de tuhaf;karşıma çıkan pek çoğu neden kızmadığımı soruyordu.Kime ne için kızacaktım ki,bir de benim açımdan bakın duruma;

Ben seçimlere saygılı bir insanım-ki saygı duymasam da değişmeyecek-,işte bu da o seçimlerden biriydi.Tek yapmam gereken şeyin yaptığı bu seçimin onu yapmadığı bir diğer seçimden daha mutlu kılmasını dilemek olduğunu düşünüyordum ben,hala da öyle.Bu dünya o kadar basit ki,ilişkiler,flörtler vs.

Benim istediğim şey bunlardan hiçbiri değil,benim tek istediğim şey delicesine bir mutluluk sadece.O mutlu olsun da,kendini bile pas geç gerekirse.
Tek istediğim birilerinin mutlu olmasıydı,ben elimden gerekeni ve onlar da yapmaları gerekeni yaptı;zaten ki kenara çekilmek farz sayılırdı,ben de çekildim.Kalbe zincir vurursun;belki acı çeker ama onun iyiliği için olduğunu da bilir be abi,üzülmez en azından.

İnsanların beni anlayamadığı tek bir nokta vardı belkide;ben öyle hırslı,kabullenemez ve bencil bir insan değilimdir.Eğer bu bir yarış olsa elbet ki kazanmak isterdim,lakin bu bir sınav;sınavın kazananı yoktur,elinde birşeyler olsa da olmasa da gidişatın önemlidir.Belki elimde birşey yok,kimse yok belki;tamam dağlar kadar yalnızım,yaşadığımı hissetmiyorum.Ama doğru olanı yaptım be abi,gram olsun pişman değilim...

0 Yorum:

Yorum Gönder