Dönem Mi?

Etrafımdaki pek çok söylem ve netice,hepsi tüm bunların bir dönem sonucu olduğunu söylüyor;sevinsem mi üzülsem mi bilemedim bak şimdi.Bu kötü hislerin bitmesini elbet istiyorum,içimdeki bu sonsuz zindanın tepesine çıkıp göğe yükselmeyi;lakin istemiyorum ki son bulsun duygularım,yaşadığım aşk vesaire...
Antidepresan falan filan;bu en fazla üzerimdeki yükü ve karanlığı alır,ama ne kadar mutlu edebilir ki onu unutturacak ve bu aşkı hissettirmeyecek kadar?İçimdeki her türlü korku,bu ve başka konularda dolu dolu;hergün kafamda onlarca düşünce...

Bu kadar düşünme dediler hep bana,sizinkisi de lafmı şimdi!Yani sen şimdi gel diyorsun düşünme öyle mi,ya bi git işine!Sanki ben istedim ha düşünmeyi;hoş,eğer isteyebilecek olsam isterdim tabi☺Bak yine saçmalamaya başladım görüyor musunuz;aynı sizler gibi,aynı beni anlamayan,bilmeyen başkaları gibi mesela.Siz utanmıyorsanız saçmalarken,dilerseniz deli dahi diyin bana;şu saatten sonra tek birşey söylerim,''Teveccünüz!''der geçerim.Benim sizle işim yok be bilader,sizin derdiniz nedir ki benle.

Bazen siz beni değil de ben sizi anlayamıyormuşum gibi geliyor,şu bilmem kaç milyarlık vaziyetler dünyasında düştüğümüz hale bakın hele.Beni bırakın da siz,siz ne yapacaksınız asıl?

0 Yorum:

Yorum Gönder