Gitmek Yetmedi Mi?

Sanırım başımı alıp gitmem,ağzımı dahi açmamam,kendi derinliklerime kendi mezarımı kazmam yetmedi ha sizlere?Git dediniz gittim,peki ya dahası?Sakın ha 1. şahıslar alınmasın,benim derdim 3.lerle.Etrafımdaki iletişim kurduğum,samimileştiğim insanlar kimi ilgilendirir ki sanki.Bu senin akrabandır,arkadaşındır beni ilgilendirmez;fakat o da seni ilgilendirmez.Bana ne yapmaya çalışıyorsunuz,benimle derdiniz nedir cidden anlayamıyorum.

Peşimi bırakın,bana takılmayın,aldırmayın,uğraşmayın,karışmayın ve asla da müdahale etmeyin.Kaçabildiğim kadar kaçtım sizden,sizin istediğiniz de buydu zaten.Gittim işte,gittiğime göre bittim;neden uzatıyorsunuz,kimsiniz ki siz?Önce boğuyorsun sonra su yuttuğum için bana karışıyorsun,hangi felsefenin malzemesi bu?İlla ki bir tuhaflığınız olacak değil mi,illa ki anlam veremediğim bir yanınız ve cevap veremediğim bir sorunuz.

Boğazıma kadar doldum,tesadüfe bak ki battım da boğazıma.Kendi kendimi boğmadım ben,neden böyle olduk öyleyse?Balık gibiyim sanki;çırpındıkça daha çözülmez bir hal alan ve giderek düğümlenen bir balıkçı ağının tam ortasında öylece bir başımayım.Tüm çırpınışlar boşa,biliyorum;sadece nefesim tükenmeden,belki de son kez yapabileceğim en iyi şeyi yapıyorum.Bu beni bir sonuca götürmeyecek,biliyorum;ama seviyorum,balık gibi sırılsıklam.Kendimi,denizimi,gökyüzüm,martılarımı,balıklarımı;korkarım ki bu manzarada olmayan birisi var,sizin denizin dibine gömdüğünüz denizkızı...

0 Yorum:

Yorum Gönder