Neden Kötü?

Kimse akıl sır erdiremez oldu şu hallerime,bu yorgunluğuma,bıkmışlığıma,mutsuzluğuma ve yalnızlığıma.Herkesin sorduğu soru var anca,''Neden?''Ben de''Kelin merhemi olsa başına sürer.''diyeretkten cevap veriyorum onlara.Ama hakikaten de,neden böyle oldu sizce?
Herkese biraz tuhaf geliyor tabi bu,sonuçta onlar gülüp eğlenirken ben her saniye aklımda sadece tek birşey ile dolaşıyor ve kendimi karanlık odalara hapsederek kendimce bilmediğim birşeyin vicdan azabını çekiyorum.Belki de bunu benim değil,bizzat kaderin çekmesi gerekiyor ha;çünkü ben sadece sevmekle mükelleftim,oysa bana sevdiren de kaybettiren de kaderdi.Kadere isyan etmek bana yakışmaz biliyorum,ama en azından bir özrü,bir teselliyi hak ediyor be insan.

Hak etmiyor muyum siz söyleyin,al işte bunca sene gözünüzün önündeki bu blogda sırlı sırlı durmakta.Kime sorsam''Kendine bunu yapmaya hakkın yok!''diyor;ne yapıyorum Allah aşkına?Ben birşey yapmadım,kimseyş de suçlamıyorum.Şu an içimdeki şu koca yangın,öylesine sebepsiz bir yangın ki.Tek bir sebep gösterebilirim buna,o da sebebi bile olmayan aşktır.Ben bugün bu durumdaysam,ama herşeye rağmen hala ben isem sırf aşkın sayesinde bu.Anlıyorum ki mevzu birilerine aşık olmak,ona canını vermek falan değil;şayet ki öyle olsaydı cennetin kapıları çoktan açılmıştı.Asıl mevzu nedir biliyor musun,cesaret etmek,hiçe saymak,direnmek ve şükretmek;bunların hepsini aynı anda yapabildiğin an kralsın işte...

0 Yorum:

Yorum Gönder