Bana Bakma Dostum

Bu yazım da melek mi melek bir insan,adeta bir şirinlik ve güzellik abidesi sayılabilecek dostum Ahsen'e;

Sen bana bakma ya,bilirsin patavatsızlığım tutar arada.Hem takılıyorduk işte fena mı,öyle ciddiye almalık bi durum da yoktu yani.Yoksa biz seni bilmiyor muyuz,vahşet değil bir karıncayı dahi incittiğini görmedim ben şahsen.Bunu iddia edenlere ise''Gözümle görmeden inanmam!''cevabını verdim yani o derece.
Bu yazımı tamamen sana ayırıyorum,dünyanın dört bir tarafından okuyucularım senin ne denli nadide ve zor bulunur bir dost olduğunu bilsinler diye.

Aslında bakışlarını saymazsak çok kafa bi insansın,bu yanın takdire şayan doğrusu.Bakışlarına gelince de,bakışlarınla insanlara istediğin herşeyi yaptırabilecek mükemmeliyettesin diyebiliriz.Ama biraz ürkütücü sadece,hatta bayağı ürkütücü.Hayatımda tanıdığım en sıkı insanlardan birisin,gerek bir dost,gerekse bir insan olarak.Seni anlatmaya kelimeler yetmiyor baksana,o derya deniz kadar mavi gözlerinden mi başlamalı anlatmaya,yoksa o şirin kedi yavrusu misali gülüşünden mi?

Off,karar veremiyorum.Ama şunu söylemeliyim;yazdıklarıma inan,söylediklerime inanma.Gerçekten söylüyorum ki o muhabbette tek amacımız eğlenceydi,yoksa senin ne denli kibar ve zarif olduğun herkesin diline dolanmış durumda.Diyeceğim o ki Ahsen,ben bi saçmalık ettim,umarım affedersin...

Yoruldum ya,hayatımda hiç etmediğim kadar iltifat ettim neredeyse;ama değer biliyor musun,değer...

0 Yorum:

Yorum Gönder