Gecenin Her Yanı(Hikaye)

Her yanıyla kuşatmış geceyi karanlık,soğuk ve tenha oluşu ise ayrı bir yalnızlık katmış.Arnavut kaldırımlarıyla döşeli bir sokak,köşk tarzında küçük ve sade evler var etrafta.Her hanenin girişinde bir tane sokak lambası,her duvar önünde de birer bank.Banklardan birinde,siyah giyimli ve uzun,siyah saçlı bir kadın.Göremiyorum tam olarak,ama onun da tam o sırada beni düşündüğünü hissediyorum nedense.Arkasında olduğumu nereden bilebilmişti,hem de bu zifiri karanlıkta;olacak iş değildi bu,zaman geçtikçe git gide derinleşen bir merak ve kuşku rehin almış gibiydi düşüncelerimi...

İçimde inkar ettiğim lakin adım gibi de bildiğim bir korku vardı,o siyah saçlı kadının geçmişte bir zamanlar yaşama sebebim olan o kadın olma ihtimali.İrkildim o an,korktum ve hiç olmadığı kadar kaçmak,uzaklaşmak istedim.Tam da o anda''Gitme!''diyerek seslendi,sanki düşüncelerimi duyarmışcasına.Onu dinlemeyip kaçacaktım ama arkamı döndüğümde o taraftan tarifi edilmez bir ışık yükselmişti sanki.Işığa bakmak için arkamı döndüğümde hiçbirşey yoktu,ikimiz yüzyüze ve başbaşa kalmıştık o an.

Tahmin ettiğim gibiydi işte,senelerdir hissetmekten,düşünmekten,düşlemekten kaçtığım,geceleri kabusunu görüp uykudan sıçradığım,düşünerek ve ağlayaraktan sabahladığım o kadındı o kadın.Aniden''Beni hatırlıyorsun!''dedi usulca,''Oysa hiç unutmamıştın ki?''Tamam herşey haddinden fazla saçmaydı bile,lakin bu kadarını da bilmesi mümkün müydü?Hemen ne istediğini sordum,o da bana hayatımın en önemli sorusunu sordu tabi;''Aşık olmak mı istiyorum?''İşte o an kalakalmıştım öylece,çünkü tamamen birikmiş hislerime karşı yapılan sert bir darbeden öte birşey değildi bu.

''Benimle neden alay ediyorsun,asla bu şekilde konuşamazsın!''dedim;çok garip gelmişti biliyor musunuz o an,ruhu için sevdiğiniz kişinin içinden tamamen bir ruhsuz çıkıyor gibiydi.Ama bu işin görünen kısmıydı tabi,ikimiz de beni sınadığının farkındaydık.

O an,tıpkı yıllar önce yaptığım gibi öylece gittim,birşey söylemeden uzaklaştım.Hayır kaçmak değildi bu seferki;bir zamanlar onun gelmediği gibi,ben de gitmiştim o sıralar.Sonra aniden''Seni seviyorum!''diyerek haykırdı ve içi sızlarcasına ağlamaya başladı;numara yapmadığını hissedebiliyordum,tıpkı onun benim düşlerimi okuduğunda olduğu gibi.O anda tek yapabildiğim şey''Neden?''diye sormak oldu,bir de ona sarılıp ikimiz iki yandan ağlaşmak...

0 Yorum:

Yorum Gönder