Aşık Potansiyeli

Şu aralar iyice bir düşündüm dostlar,aklınız hayaliniz almayacak ölçüde düşündüm belkide.Sonra da karar verdim ki;kişiler,onlar,bunlar vesairenin bir önemi yok,asıl olan aşk anlayışınızın tam anlamıyla pekişmiş olması ve aşkı yaşayışınız ile aşkı yaşarken attığınız adımlar.Kesin diyemem tabi,bundan asla emin olamayız elbette;lakin bunların pek çoğuna eriştiğimin kanaatindeyim,yani karşıma çıkanlar yanlış kişiler ya da yanlış yaşayan kişiler olsa bile ben yine de aşığım.

Belki hayat,belki kader,belki de insanlardı ters gitmesini sağlayan;aslında sebepler umurumda dahi değil biliyor musunuz,kahretsin ki birşeyler ters gitti işte.Kendimden emin olmak dışında birşey kalmadı elimde,hoş ki zaten de yoktu☺Sen aşkı istediğin kadar çözümle,istediğin kadar içine işle arkadaşım;karşındakine işleyebiliyor musun,budur mühim olan.

İşleyebilmek veya işleyememektir işte gerçek,lakin işleyemesen bile ne sen,ne o,ne de bir başkasıdır suçlusu.

Sana aşık olmayan sıradan birisine teklifte bulunursun,şansa bak ki kabul eder;bütün filmlerde olan bu değil midir,yanlış mıyım üstadım?
Sana aşık olmayıp kabul edişinin sebebi ise belki de teklifi edişinde yatıyordur;ama öyle olmasa bile bu işin kuralı bellidir,aşk sonradan ve zaman içinde kazanılabilen birşeydir.Şayet ki şanslıysanız bu zaman tam da teklifi ettiğiniz zamandır,bazıları için uzun bir zamandır,benim gibiler için ise bir hiç.

Geçen zamanda kendini ona tanıtabilmek,yani bir değişle onu kendine''aşık edebilmek''zor zanaattir açıkcası.İçindeki aşk hissini ona hissettiremezsin,nasıl hissettiğini yani;ya da onda aşık olma potansiyelini bulamazsın mesela.Kulağa komik gelebilir belki ama bu gerçektir,aşık olma yani''etkilenebilme''potansiyeli.Bazılarının küçük zariflerden etkileniyor olduğu gibi bazılarının ise dudak uçuklatacak derecede şiirlere küfürbaz bir maçonun hayatını tercih edebildiği gibi.

Bunu söylemek istemezdim tabi,ama ben doğruları anlamak ve anlatmakla mükellefim;bu biraz da şansınıza,yani aşkta bildiğiniz o''doğru kişi''tanısı aslında''aşk potansiyelli kişi''manasına geliyor.Sarfettiğimiz kelime ve cümlelerin gerçek ve manevi anlamlarını biraz olsun irdeleyip ona göre kullansaydık,görün bakın iletişimsizlik kalıyor mu...

Şimdi ne mi yapıyorum,o kişinin aşık potansiyeli olup olmadığını arıyor,yoksa da aşık potansiyelli birinin şansıma denk gelmesini bekliyorum.Ama şansa bakın ki şansa pek inanmam,ihtimallerden ise nefret ederim.Ne yapacağım ben böyle dostlar,işim zor...

0 Yorum:

Yorum Gönder