Aşşağlık Kompleksi

Şu sıralar ne kadar da fazlalaştı değil mi aşşağlık kompleksli herifler.Basit laf oyunları,aslında dümdüz bir mantık olan fakat sadece dolambaçlı gibi gösterilerek övünülmeye layık edilmiş hal ve tavırlar üstüne çok dahası...
Korkmayın,laf anlatmaktan yorulmadım ben.İlla ki boştan yere sözde ezikleme ihtiyacı duyan her türlü bozuk kişiliğe yol göstereceğim.Ancak küçük,ufacık insanlar takılır böyle boş çabaların içine.

Hiçbirini takmıyorum aslında,yazdım çünkü onlar beni takıyor.Ama çocuk olmanın bile bir yaşı var be bilader;ha bak eğer diyorsan ki biz bütün asalaklar birleştik ve şu yaşa kadar saçmalamaya karar verdik,ona da eyvallah.
Alternatiflere her zaman için açığımdır,lakin insancıl bir şekilde ve adam gibi bir uzlaşmaya gidilmesi halinde.Ben herkesi olduğu gibi kabul ediyorum,ama herkesi bildiğim gibi de davranıyorum.Geriye düştüm sananlar bilmez benim bilerek geri gittiğimi;kişi nasıl oluyorsa öyle mutlu ederim onu;yazık,o da bir çare kazandığını sanır.

Küçük sevinçler yeri gelir hiç mutlu olmamaktan farksızdır bilir,hatta bazen de mutsuz olmak.Ah bir bilebilseydi insan keşke,o mutluluk sandığı ucuz ve basit şeylerin kendini ne kadar küçük düşürdüğünü ve mutsuz ettiğini.Gerçi o zaman dahi değişmezdi gerçek;çünkü ne yaparsan yap üstüne kalıplaşmış kişiliği değiştiremiyorsun,kişiliğin değişse bile toplumdaki yerini değiştirmek uzun zaman alıp bazen de imkansız olabiliyor.

Çok birşey istemiyorum,aklı kullanın yeter,elbette ki yüreği de.Akıl ve yürek herşeye yeter,sonucu iyi veya kötü de olsa asla pişmanlık duymazsınız kararlarınızdan.Ama ne zaman ki aklınızı da yüreğinizi de kullanmadınız,işte o zaman gerçekten de son derece saçmalamış olursunuz...

Alınmaca gücenmece yok şimdi,okuyan okusun...

0 Yorum:

Yorum Gönder