Yapıcı Olmak

Beni bilenler çabuk parlamama rağmen çok da yapıcı bir insan olduğumu bilir...
Hayatımın belki de yarısı açıklama yapmak ile geçmiştir,haklı olduğumu kanıtlamaktan çok orta yol bulmak için çabalamakla...

Ancak beni dinlemezlerse yapıcı olamam elbet,üstüne üstlük bir de hakaretler savurdukları vakit benim de bu yapımcılığım kuş olur gider onların sağ duyusu gibi...
Bugün böyle birşeye gerek yoktu, eminim ki iki taraf da ayrı yandı bu durumda...

Keşke elimde olsaydı da kötü imaj edindiğim kimselerde böyle hatırlanmasaydım...


Öte yandan;ben asla kindar olmadım ancak bana karşı bilmeden de olsa edilmiş türlü hakaret ve aşağılama unsurlarını unutmamı da kimseler bekleyemez benden...

Bu dizi de burada yayından kaldırılmış oldu işte,oyuncu işsiz kalmasa bile bir hikaye bitti burada...
Boşversenize;kim kaybetti bilmem ama ben ucuz kurtuldum yenilmekten,bu gün de tanıdık kimseleri...

0 Yorum:

Yorum Gönder