Gelen Yorumlar

Ne mutlu diye düşünüyorum bazen,çünkü günde yüzlerce sayfa görüntüleme alıyorum tüm dünyadan,onca insandan kucak dolusu tebrik falan geliyor mesela.Tamam diyorum,ben işimde iyiyim,birşeyler başarıyorum;en çok da insanların yüreğine dokunabildiğime seviniyorum,hatta sadistlik gibi gelse bile onları ağlatabildiğime...

İnsanların yüreğine işleyebilmek de bir zanaat midir sizce?Ama öyle bile olsa,bu kimi zaman hiçbirşeyi değiştirmiyor...

Şu tabloya böyle bakınca benim mutluluktan havalara uçmam gerek,tüm dünyadan binlerce okunma ve yorum alan pek çok yeni yetme yazarın yaptığı gibi yani...Ama her zaman işler olduğu gibi yürümüyor,her ne kadar öyle bile olsa öyle olduğunu hissedemiyorsunuz;bu çok yorulup,bir dilim çikolatalı pastayı dahi reddetmek gibi sanki.Sorun bu mu?evet bu,yoruldum...

Ama yazmaktan değil,yazmak benim hayata bağlılığım,birşeylere kafa tutup direnme yolum.Benim tek bir sorunum var,o da yazarken yaşıyor olmam;yaşamasaydım da yazabilirdim diyorum bazen,bu kadar kader herkes için fazlaydı muhtemelen.İyi kötü kaldırdıysam tüm bunları,yine ayaktaysam onca sene sonra;bunun tek sebebi yine yazdıklarım,bir de göz bebeğim,can dostum,canım ciğerim okuyucularım...

Sizler benden birer parçasınız dostlar,o yüzden lüften;her konuda kendime yön verebilmem için,yorumlarınızı eksik etmeyin...

0 Yorum:

Yorum Gönder