Sevilmek İsteyen

Ne acı ki asla yüzlerce yazı,onlarca şiir yazıp mutlu edebileceğim bir kadın olmadı;her fırsatta aşkımı gösterdiğim ve bundan asla bıkmayacak bir kadın.Düşündüm de;dünyadaki onca insanın aksine karşıma çıkan kimseler tanımadı bana,boylu boyunca ve en derin bir şekilde sevebilme şansını,onun için ölebilme şansını.Kimse sevdiremedi kendini bana,kimseler izin vermedi ki sonsuz aşkı ağır ağır mutluluklarla ona tattırmama...

Belki de kimseler bu kadar sevilmeyi istemedi,ya da alışık değillerdi.Bazen var mıdır diye de düşünüyorum umutsuzca,bu kadar çok sevilmek isteyen biri var mıdır;eğer varsa durmasın,durmasın çıksın kaşıma ki içimdeki bu bitmek bilmeyen sevgi ve aşk ellerimde kalmasın...
Birilerini durmaksızın sevmek istiyorum sanki,buna ihtiyacım varmış gibi.Sabah akşam sevgi sözcükleri fısıldamak istiyorum,her daim yanında ve yamacında durmak istiyorum.Saçlarını okşamak istiyorum,göğsüme yasladığında başını;alsın tüm yorgunluklarımı,dindireyim tüm özlemini istiyorum.Beraber batan güneşi seyredelim akşamları,sadece baş başa.Omuz omuza sarılırken yıldızları saymaya başlayalım gece vakti,bi'yandan da''biz''li hayllerimizi anlatalım birbirimize...

Çok mu şey istiyorum?Lütfen cevap verin...

Sevilmek isteyen birisine ihtiyacım var sadece,sonsuz ilgi ve sevgiden bi'an olsun sıkılmayacak birisi.Aynı sevgiyi gösteremese de olur artık,sadece kıymet bilsin,değer bilsin...

2 Yorum:

  1. İnşallah sonsuz sevgi ve aşınızı verebileceğiniz ve size çok değer veren biri çıkar ki karşınıza ileride kokusuyla uyuyup kokusuyla uyanırsınız. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. insanoğlu nankör herşeyden bıkar ne kadar muhtaç olsada bir zamnlar

    YanıtlaSil