Kelin Merhemi

Şöyle bir geçmişe bakıyorum da dostlar,meğer ben neymişim.Belki de benden çok bilirdi dostlarım yaşadıklarımı,neler gördüğümü;ama yine bana gelirlerdi tavsiye almak için.Aşkın kitabını yazmıştık belki ama pratikte başarılı olmadığımız gözümüzden okunuyordu,buna rağmen dostlarım hep bana gelirdi.Çıkma teklifi etmek isteyenlere ben öneri verir,aşka yeni kapılanları ben teselli ederdim...

Hepsine de dediğim tek birşey olmuştu benim,''Gururu önemsemeyerek hareket edin!''derdim.Çünkü biliyordum;bir zamanlar sana gururunu ayaklar altına almak olarak gelen davranışının,ileride gururunun simgesi olarak anılabileceğini...

Hepsi tereddütle yaklaştı,hiçbiri de benim dediğimi yapamadı;çünkü olabileceklerden korkup kaçtılar,ben ise onların yerindeyken olabileceklerin hiçbir önemi yoktu benim için...

Tek bir seferde çok büyük birşey yapmıştım ben,en ufak tereddüt etmeden ve korkmadan itiraf etmiştim aşkımı.Herkesin önünde yapmak istemiştim bunu;insanlar imkansıza olan inancını yitirsin diye.Benim için gururun kendisi buydu,yapılamamış olanı yapabilmek;her ne kadar sonucu benim için diğerlerinden farklı olmasa ve hatta çok daha acı bile olsa ben öyle birşey yapmıştım ki,artık hiç kimse ve hiç birşey duramayacaktı karşımda...

Bir süre düşünür oldum,benden tavsiye isteyenlere öneri sunmam ne kadar doğru diye;sonuçta kelin merhemi olsa elbet ki kendi başına sürecekti.En sonunda da anladım;benim merhemim sonucu değiştirmeyeceğini bile bile yapmaktı birşeyi,asla gerçekleşmeyecek umudumdu.Onunla yaşadım ve onunla yazdım;şimdi de yine,yine onunla varım...

0 Yorum:

Yorum Gönder