Kadın Bakışı

Saat olmuş 00:55 ve benim verilecek cevabım var...
Bazı arkadaşlardan gayet kibar dilli fakat iğneleyici tepkiler alıyorum,bana neden hep kadınlar ve İlişkiler üzerinde durduğumu sorup ahlâkî değerlerimi dahi sorgulama çabası içinde olduklarını onlar söylemese bile seziyorum...

Belki orta yaş bunalımına girdiğimi bile düşünebilirsiniz bu cümlem ile,ancak her erkeğin hayatına bir kadın eli değmesi gerektiği de bir gerçek...
İşte ben de bu yüzden kadınları seçerim sormak için sorularımı,okutmak ve fikir edinmek için yazdıklarıma...

Bir erkek elbet bir erkek gibi yaşar,yazar vs.Ancak ne zaman ki bir kadın bakışı ile yön verir tüm bunlara,o zaman her yönüyle erişebilir"insan"a ve insanlığa;tıpkı iki kümenin ortak elemanı gibi yani...

Ben kendimi zaten biliyorum,erkek olmak deyiminin nasıl birşey olduğunu da öyle;ancak deneyimleyemediğim şey beni tutkun kılıyor hayata karşı...

Bilmediğiniz bir şeyde başarılı olmaya çalışmak gibi de düşünebilirsiniz bunu,aslında tam da böyle bu...Son olarak;ancak bir kadından hislerine tercüman olduğumu duyunca rahatlıyorum,sadece böyle gerçekten farkına varabiliyorum gerçekten ne kadar başarılı bir yazar olduğumu...

0 Yorum:

Yorum Gönder