Çek Panpa

Hani gençlerin sık sık kullandıkları yeni bir deyim var ya,''Panpa''mı öyle birşey işte.Ama bunu ben kullanınca garip oluyor,nasıl mı?İşte;

Beni öyle bir çek ki panpa,deniz arkamda ya da önümde değil yanıbaşımda dursun.Haberim yokmuş gibi çek gerçeklerden,bilinçsiz bir gülümseme ile çek;öyle bilinçsiz olsun ki bu gülümseme,ne gelenden ne de gidenden bi'haber...

Karanlık çek beni,yüzümün bir tarafı gözükmesin karanlıktan.Fırtınayı da al bulutlardaki,üstüme sinmiş matemini de dahil et kadraja.Solgun çek beni,bedenimi;soğuk çek etrafı,her yeri...
 Öyle bir odaklama yap ki,gözümden aktı akacak dediğim o tek bir damla dışında herşey bulanık olsun...

Biraz da efekt yap madem-ne gerek varsa efekte-Olduğumdan yaşlı çekme sakın,zaten genç de çekemezsin;bunda efekte gerek yok işte,bu da benim marifetim.Bakınca anlayacaktır herkes,yaş ve ötesinin ne olduğunu...
Yere düşmüş solgun yapraklar belirgin kılsın gözlerimdeki özlemi,yine aynı şekilde arkamdaki sis,kalmaya meyilli olduğumu fısıldasın görenlere.Oturduğum bu bank,öyle yaşlı gömrünsün ki;üzerinde oturmuş binlerce umutsuz insanı görsünler ona baktıklarında...


Net çek panpa,HD çek;herkesler görsün,tam olarak görsün;ve bir tanesi bile görmezden gelemesin,adeta gözlerine batsın bu gerçekler...
Bu resmi bastır panpa,bana getir;ben de alayım,sonra yırtıp atayım.Atayım tabi,atmalıyım;her ne kadar atınca değişmediğini bilsem de bu dram tablosunun,yine de atmalıyım.Neden mi?Belki biraz ümit verir,belki de özgüven,bilemiyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder