Anason

Oturup da yazmaya başlayınca arkadan usul bir fon müziği cereyan ettiğinde kulaklarıma,sessizliğimi zar zor,şarkıyla ve türküyle doldurabildiğimi anımsayıp mahsun bir hal alır ve duygularımı en şeffaf haliyle klavyeye aktarabilecek kadar usta haline gelirim...

Dinlediğim müziğin içinden hep bir koku sezerim,en belirgin olanı anason bitkisinin o en az ben kadar mahsun ve bitkin kokusudur...
Bu kadar çekici birşey gibi anlatmamın tek sebebi ise bana kadınları anımsatması...

Mesela bir çok bayan okuyucu  dostumdan"Sanki beni anlatıyor"tarzında yorumlar alırım,bu da sırf sıradanlık dışında başka insanlar ve hayatlar için özen gösterip çaba sarf ettiğimde ve olumlu sonuç aldığımı görünce de çok mutlu olduğum içindir...Hem zaten biz yazarlar neden varız ki-her ne kadar pek çoğumuz kendi derdimize derman olmayı başaramasak bile-

Anason kadın ruhunu temsil eder derken kastettiğim şey pek çok insanın sandığı gibi sarhoşluk verici olması değildi tabi;aksine kolonya gibi bir parça ayıltıcı ve bağlayıcı olmasıydı...

Şuan saat 00:25 ve ben neden bu konuda yazdığımı bile bilmiyorum;kadınlar işte,söz konusu onlar olunca içki içmiş gibi hiçbir şey bilmiyorsun,zaten kimin umurunda ki...

1 Yorum:

  1. Alptug, sen niye beni aglatmaya calisiyon simdi ?

    YanıtlaSil