Gün Akşam Oldu

Beni bilen bilir,şükür ki hiç sıkıntım yok o durumdan;bilemeyene de zerre sözüm yok,eğer uydurduğu yalana ben diye inanıyorsa tövbe etsin okumasın yazılarımı.Gün akşam oldu,yine her yer karanlık;aydınlık istemiyorum zaten,hakkımda böylesine kötü düşünebilecek insanların var olduğuna,bu insanları diğerlerinden çok ayrı kefeye koyduğuma yanıyorum.Hürmet istemedim ben,haşa;lakin bu nankölük nedir.Ben bunu böyle adlandırıyorum diye beni kaba bulmayınız ey dostlar,nicelerinin bu nakölüğe ettiği lafların yanında kuş tüyü sanki benimkisi...

Başkalarının o aldanamadığımız kabalıklarına karşılık,dönüp de tek kelime etmediğimiz için''adam kalalım diye'';şimdi dert yanma zamanıdır onca sene küfretmediğine...
Hangi kadın benim aşk anlayışımı yorumlayabilir,hangi biri buna dil uzatmaya cesaret edebilir;yok abi büyüklük bu sefer bende kalmasın diyorum ama yine yapamıyorum...

İnkar etmeyin şimdi,bunca zaman laf etseydim yine ben suçlu sayılacaktım;şimdi de öyle biliyor olsa bile birileri,benim en ufak ne keşkem var ne de pişmanlığım.Her konu için yapabileceklerimi,vazifemi pek çok kişiden fazla yerine getirdim.Sırf bu zamana kadar bunla övünmedim diye beni yerin dibine sığdırabilmek ise sadece onların ezikliği diyelim...
Sert konuşuyorum evet,bu gün sertim var mıdır bir diyeceğiniz;haklı olduğumu bilenler hep yanımda;onların lafına da inanmadık zamanında,amma onun da tek sebebi bu kadar kötü olacağına inanıp kendimizi korkutmak istemememizdi...

0 Yorum:

Yorum Gönder