Kaç Yaşındayım

Sık sık aldığım bir soru var,''Kaç yaşında hisseediyorsun?''diyor herkes.Bu soruyu artık her işitişimde aklıma gelen ise aşşağıdaki şarkı.Kaç hissetmem gerek peki sizce?Yazdıklarımı okuyan sizlersiniz,bu yüzden de sizin yorumlarınız gerçeğe benim yapacağım tahminden elbet ki daha yakın...
Yaşlı mı duruyorum sizce,bitmiş veya bitirilmiş,bıkmış veya tükenmiş gibi bir halim mi var?

Sanırım en büyük özelliğim bu olsa benim;ben bile kendim hakkında tahmin yürütmekten yoksunken,yazdıklarım doğruları,benim doğrularımı fısıldıyor insanlara.Hem hangi insan kendi hakkında objektif olabilir ki şu dünyada;ben de bunu bilerek,başkalarının benim için objektif olmasını istiyorum sadece...

Aslında bakarsanız benim tek yaptığım şey de bu;zamanı geldiğinde kendimi kandırmak,yine zamanı geldiğinde kendi söylediğim doğrularımı insanlardan tekrar geri duymak.Bu yüzden her bir nasihat alışımda,birisi bana nasıl biri olduğumdan bahsederken inceden sırıtırım;alay ettiğimden bu,ama onlarla değil,bizzat kendi bencilliğimle...

Bir bilgisayar arayüzü gibi düşünün,kendimi başka insanlara kopyalayıp çökertiyorum,sonra onlardan çok daha iyi bir şekilde geri alıyorum;ancak onlara da geride bol deneyim bırakıyorum,kimi bundan incinse dahi işine yarayacak deneyimler...


0 Yorum:

Yorum Gönder