Çabuk Bağlanmak

Allah'ın bildiğini kuldan saklayacak değilim-sanki saklayabilecekmişim gibi-Ben çabuk bağlanırım arkadaş,hem de haddinden çabuk;bir çift gözle iki tatlı söze olmasa da yeni tanıştığım birine de hemen bağlanabilirim.Belki de bu yüzden oldu,hatta kesin.Bendeki o bitmek bilmeyen aşk aşkı ve aşk arayışı bu bağlılık huyumla da birleşince ortaya mükemmel fakat yanlış bir aşk çıktı sanırım...

Bunu ben istemedim,belki benim suçum da olabilir ama bilemiyorum ve bilmek de istemiyorum.Bu bendekine saplantı diyenler bile oldu ama yanıldılar,sadece benim için negatifleşmiş bir''sadıklık''idi bu,çoğu kadının sahip olmaya can attığı o sadık erkeğin canı yanıyordu diyelim...Ona öylesine sadıktım ki onunla olan hikayem o yokken bile her an evam etmekteydi ve etmekte aklımın koca bir köşesinde...Kim bilir belki de budur;insandan örülü duvarların içinde yalnız oluşumun sebebi...

İnsanlardan duyduğumun aksine kendimi inandırmaya çalışmakla geçti onca senem;çünkü ben daha olgun değildim,daha iyi de değildim.Hem düşündenize;bunlar gerçek olsaydı,kim benden daha iyi olup beni kurtaraaktı.Bu bendeki de nasıl bir iyilik ise arkadaş,ben dahil pek çok kimsenin haberi yok çünkü.Benim bildiğim insanlar iyiyi ister,kendilerine yeteni;ancak mevzubahis insansa sınırı yoktur,sizden çok daha iyi insanları isteyebilirsiniz,bilmeden kötülerini de...Öyleyse kimse neden beni istemyor?''İstemiyor''derken varlığımdan hoşnut olmamaları gibi birşeyden bahsetmiyorum,bir anlamda neden beni arzulamadıklarını soruyorum?Böyle deyince biraz garip geldiğinin farkındayım,ama kısmen de olsa öyle...

0 Yorum:

Yorum Gönder