Olması Gereken

Etrafımda kime danışsam şu sıra,hepsi de mutlu olmam gerektiğini söylüyor.''Şiir seven adamlar mutlu olmalıdır''diye bir teori gelişmiş etrafta,onu da çürüttüm ya helal olsun bana.Mutlu olmam gerekir dimi benim,yazdıklarımla,okuyucularımla,sağlığımla ve ailemle herşey yerli yerindeyken mutlu olmam gerekir.Ama nasıl oldu bilmiyorum,adam gibi mutlu olamıyorum ben.Birşeyler olması gerektiği gibi değildir belki de diyorum;ancak kimseyi suçlamak istemesem de en sonunda kendim dahil herkese kızıyorum...

Hiçbir anlamı yok böylesinin,ileride ne olduğunu bilmeden tekrar başa da dönmek istemiyorum ama o kadar yorgunum ki.Hayatın bana sunabileceği birşeyler vardır değil mi,eğer ki varsa ya şu aralar sunmalı,ya da ben daha kötüye giderken sonsuza kadar susmalı...
Çaresiz de değilim belki ama bir çare olsa bile bu benim elimde değil,çarem kimde mi dersiniz;bir dönem beni asla sevmeyecek bir kadındaydı,şimdi ise beni hep sevmesi için yolunu gözlediğim,adını dahi bilmediğim başka bir kadında...

Hayatımda olması gereken insanlar var,muhtemelen asla tanımamam gereken insanlar da hayatımda var ve olacaklar.Olması gerekenler olsun da,gerisinin üstesinden gelmek kolay iş benim için...
Şiir yazılabilecek kadar güzel bir insan olması gerekiyor;içi mutlak,dışı mümkünse güzel.Olması gereken sonsuz sevgi aslında,kimisine vaad edip gerçekleştirdiğim,ancak nedende hiç kıymet bilinmediğğim gibi sonsuz.Sonsuz aşk gerçektir,ölümsüz de gerçek;benim sonsuz aşkım form değiştirdi,sonsuz şiir oldu şimdi...

Sevgi yetmiyor,yetmiyor...

0 Yorum:

Yorum Gönder