Bak Gözlerime

Bak bana,gözlerimin derininden bir mana çıkar ve bana ver onu.Gülüşüme değil de,hüznümü belli etmeyişime aşık ol mesela.Beni hep bil,ama mutsuz olduğum zamanlarda mutlu taklidi yaparken ifşah etme beni,sen de uy bana.Tekrardan bak gözlerime,gözlerime değil de sana nasıl baktığıma bak;bakışımdan anlam çıkarma,sadece sana baktığımı anla.İfade etmeye çalıştığımı anlamaya çabalama,anladığın ne ise onu yaşat bana...

Bak gözlerime,güneşe değil sana karşı parladığını gör;bak gözlerime ki,gözümün bakabileceği tek aydınlığın sen olduğunu anla.Öyle bir bak,öyle bir bak ki sevgili;bir anlık bakışmamızdan çıkardığımız anlamı,yine bir ömür yaşatalım birbirimizin gözlerinde...
Sadece gözlerime bak,beni hissetmek istediğin zaman,bana sevgini göstereceğin zaman,sevilmek isteyeceğin zaman.Ben senden ayırmam zaten gözlerimi,sen dışında bakabileceğim yalnız gözlerine benzeyen yıldızlar vardır...

Gözlerima bak güzelim,gözlerim ayna olsun sana;kendini gördüğünde gözlerimde,bir başkasını arama.Arasan da bulamazsın,göümün en derinine bile baksan görebileceğin şey senin yansımandan da ötesidir,içimde yaşayan sen...
Bak gözlerime ve dinle,sessizliğin içinde gözümün içinde kımıldayan her türlü dokuyu takip et ve ruhumun müziğini keşfet...

Olmayan sevgilim,olsan da sanki sen yazmışsın gibi bunları,ben baksam senin gözlerine.Zaten baksam anlarım,senin sen olduğunu,benim bu yazdıklarımın senin gözlerinden döküldüğünü...
 
Baktın ki bulamadın beni,sakın ufuktan ayırma gözlerini,güneşin doğuşundan tekrar doğuşuna kadar bakalım ufka;bilelim ki ileride birbirimiz varız,gözümüzü ayırmadan yol alalım geleceğimize...

Ve şimdi,yokken olduğumu hayal et;bir de unutma,ruhumla bile seni gözlediğimi,olmasan da hayatımda...

0 Yorum:

Yorum Gönder