Kaç Kişi

Hayatına en fazla kaç kişi aşık edebilir bir insanı kendine,en fazla kaç kişi gerçekten mutlu ve umutlu hissettirebilir?! mi,yoksa 2 mi,3 mü diyorsunuz?Hayatınız boyunca gördüğünüz kaç kadın sizi gözleriyle etkiledi baylar;ya da siz hanımlar,kaç kişiye ait hissetmek istediniz bunca zaman?Bana cevap veremeseniz daha mutlu olur,üstelik cevap verenlerinizi de ciddiye alamam...
Rakamlar birşeyi özetleyemez,manevi gerçeği ifade edemez...

Kaç dostunuz olursa yalnız hissetmezsiniz sorusuna sayıyla cevap verebilecek birini tanımadım şu güne kadar,ya da kaç seveniniz..O yüzden de saçma bulurum;tek kişi ile aşka inancını yitirenleri de,tek kişi ile bütün insanlığı melek sananları da.Ama bunun bir ortası yok,muhtemelen de olamayacak.Sınırsız diyelim mi biz şuna;gerçek aşkı bulana kadar hepsini aynı sevip aynı aşkı sunalım,ya da gerçek dostu bulana kadar yine herkesle ilişki kurmaya çalışalım...

Benim gibi düşünenlerin ve bunu yapanların pek çoğuna nasıl gözle bakıldığını bizzat gördüm.Evet onlar saf insanlar,ama yalnızca temiz oldukları için.Birşeyi defalarca deneyerek ne salak olursun ne de pes edersin,ama denemezsen denemediğin her an için pişmanlık çekme ihtimalin vardır...
Biz de saf olalım fena mı,her önümüze gelene aldanıp bir öncekini unutarak,her daim arayarak yaşayalım;bulamamak diye birşey var mıdır bilmiyorum,sonuçta mevlâm hep yukarda...

0 Yorum:

Yorum Gönder