Bir Kadın Tanıdım

Bir kadın tanıdım dokunmaksızın sevebileceğim,şiirlerimle resmedip ölümsüzleştirebileceğim ve bilmeden hissedebileceğim.Hiç olmayan birini tanıdım belki böyle,ama olmayacak birini değil.Gözlerini anımsadım birden,rengini kestiremiyor olsam da bütün bir dünyayı önüme serecek kadar cüretkar ve bana yine kendimi işaret edecek kadar sevgi dolu bakışlara sahip gözlerini.Sesini hiç duymadan kalbinin ritmini hissettim sol yanımda;sanki içimde var olmaya hazır gibiydi sevgisi,öylesine sıcak bir his ilk defa sarıyordu ruhumu...

Sonra ise onun sesi,duymadım ama yine hissettim;hiç gitmeyecek kadar uzun hissediyordum,bir o kadar da yakın.Yumuşaktı sanki,tenimi okşayıp tüylerimi bir bir ürpertecek,en önemlisi de yüzümü gülümsetebilecek kadar yumuşak.Bu bir tasvir değildi,betimlemelerin hiçbirinde bunca nitelik bu kadar güzel sunulamazdı insana...
Sonra görüntüsünü hissetmeye başladım,ancak gözlerimde değil de tam sol yanımda.Saçlarını hissettim ilk başta,sanki ellerimle bir bir okşuyormuş gibi saç tellerini;yumuşak bile değildi bu,sanki her dokunuşumda yok olabilecek kadar narin ve inceydi...Aynı öyle bir teni vardı;sanki sarılmak için yaratılmış gibi,bir kez sarılsanız bir daha el vermezdi bırakmaya yüreğiniz...O anda çenesi geldi parmak uçlarıma,bir an için tutup okşamak ve dudaklarını dudaklarıma yakınlaştırmak istedim ama ne o vardı,ne de öyle birisi hayatımda...

Her kimdi bilmiyorum ama hak ediyordu sevilmeyi,yazdığım onca şeyi sonuna kadar sahiplenmeyi,hiç bırakılmamayı ve her bir saniye özlenmeyi en çok o hak ediyordu.En iyisini hak ettiği gibi en iyisi ve en güzeliydi,ruhu da,yüz hatları da pek ala o kadar mükemmeldi.Onunkisi hak etmek değildi,belki de dünyadaki tüm sevgilerin onun olması gerekirdi...

Ah şu kadın,nerede kaldı?..Böylesi elbet var olmalıydı,hala uğruna aşkı yaşayabilecek birileri yaşıyor olmalıydı ve hala şiirlerle,dizelerle karşılanıp ağırlanmak,bu şekilde anlatılmak isteyen birileri...Umudum yitip gitmek için değil,bekleyeceğim ve gelene kadar da yazacağım,geldikten sonra da ve her anında...
Olup olmadığı her anda onu hissederek yanında olmak,yazarak yanımda hissetmekle mükelleftim çünkü ben.Şairdim,sırf bu yüzden şairdim...

20 Yorum:

  1. Cok güzel yazmışsın insana kendini özel hissettiriyo keşke banada yazılsa böyle birşey

    YanıtlaSil
  2. Etkileyici ve çok hos bir yazı olmus cok begendim

    YanıtlaSil
  3. @Kushimatho - Kısacası sana aşk adamı diyebilirim . ;)

    YanıtlaSil
  4. Sevilmeyi hakediyor bu adam tam 8 gün 25 saat hakediyor hemde hergun fazladan mesai ile sevilmeli

    YanıtlaSil
  5. Bazen yasanmaktan çok dile gelendir aşk özel ve tarifi imkansız...

    YanıtlaSil
  6. bu adamı alnıından öperdim adamımsın :D

    YanıtlaSil
  7. çok güzel :)

    YanıtlaSil
  8. dokunmadan ve görmeden sevmek bana hiç yabancı gelmiyor...kendime yakın buldum bir çok cümleyi...bazen dile getirir aşk insanı...söyleyemezsin,yazarsın...güzelmiş...

    YanıtlaSil
  9. OHA ÇOK BEĞENDİM KENDİMİ ÇOK ÖZEL HİSSETTİM

    YanıtlaSil
  10. Cidden mükemmel bir yazı kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel söyleyeceğim her şey bu yazı için çok basit kalır. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  11. Bir ask en guzel boyle yasanabilir,boyle yasanmali da.Tebrik ediyorum,cok cok guzel olmus.Kelimelere sigdiramiyorum. 👏👏👏

    YanıtlaSil
  12. aşka aşık kalpten aşka aşık sözler yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Böylesine bir aşk ve istek ne bileyim fazla güzel herkesin seninki kadar saf ve temiz bir aşka ihtiyacı var

    YanıtlaSil
  14. Harika tek kelimeyle...

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş keşke böyle seven insanlar olsa..

    YanıtlaSil
  16. imkansızlıklarla yaşadım hep ama bu daha da imkansız :) bana böle bişi yazsa sevglm ölürüm sanrm :)

    YanıtlaSil
  17. Twetterdan gördüm yazınızı gerçekten çok güzel bi iç dökme olmuş dm atarsanız konuşabiliriz bende yazıyorum :) @fazlamisevdimki

    YanıtlaSil
  18. O kisiyi bulmadan böyle yazabildiysen bulduğun zaman yazdığını merak ediyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
  19. Etkileyici ve güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık gerçekten okurken insan etkileniyor :)

    YanıtlaSil