Yok,Yoksun,Yokum

Şarkıda da dediği gibi''Güzel günler mazide kalmış,ben hala rüyada...''Ben hala rüyadayım işte,tabi bu neyin rüyasıysa.Olanın rüyasını pek çok kez gördüm,ancak fazla rastlamamıştım olmayanın rüyasına.Rüyada gibiyim,evet uyanmak istemeyen de bendim ama böylesi de bir o kadar kötü;hala kabullenemedim ben bir daha dönmeyeceğini,beni ben gibi sevmeyeceğini bir türlü kabul edemedim...
Kabul etmek ister miydin derseler ona da hayır,sen hariç herşeye hayır.Zaten yok ki senden başka birşey;ne yapayımyani,evet mi diyeyim olmayana...

Sen de yoksun benim yanımda,ben de senin gönlünde;tamam olmasına tamam,peki kime,neye evet diyeceğim ben bu hayatta.Kendi kendini dinleyen insanlar vardır ya,kendilerine hak verenler ve hatta gaz verenler;aynı onlara benzedim ben de,kendi kendime umut verip,yine kendi kendime bekliyorum seni...
Ve tüm bunlar olurken ben ise yokum sen gibi,yokum sende ben;ne kalbinde,ne ruhunda,ne aklında...

0 Yorum:

Yorum Gönder