Aramak ve Aranmak

Hayat aramak ve aranmak gibidir; 

Sana aşık olabileceği,aşık olabileceği ararsın, ki biz buna"doğru kişi"deriz.Sana benzeyen,"sen olan"ı aramak tan ziyade;asıl aşk bir parça da"aşk olanı aramak"tır diyebiliriz...

Seninle sen olabilenden çok onunla o olabildiğin kişidir asıl olan.Aşktaki en büyük saçmalık ise"biz"terimidir,bence bunun yerine onun sen ve senin de o olmandır asıl birliktelik...

Kabul ediyorum tabi bulunması zordur.Ben de onu arıyorum zaten,en başından beri onu arıyordum;aramak ve aranmak tam da bu işte,ben onu burada ararken o da bir yerlerde beni arıyor...

"Paralel evrendeki ruh eşim"demeyi seviyorum;birgün yollarımız kesişecek ve ikimiz birden anlayacağız,olmak istediğimiz O'nu bulduğumuzu...

Umarım fazla geç kalmayız,çünkü bu hayat benim için olduğu gibi o olduğum insan için de çok zor,bunun farkındayım...


Fazla zorladım farkındayım,tabi ki de imkansızdı aynı aşkı başkalarında bulmak ve hatta aramak bile.Kalmadı ki şu eski günler,taklit olmayan bir mutluluk yaşayıp adeta aşktan bi'haber yaşadığımız şu günler...

Anlamakta güçlük çekiyorum dostlarım,lütfen bana yardım edin bu konuda;
Bu kadar zor muydu diyorum insanlar için ya,bu kadar zor muydu aşk;aşk dediysem aşkı yaşamak değil,onu bulmak ve bulduğunda o olduğunu anlamak...
Bu kadarı da olmaz,aşkı bulmak onu yaşamaktan daha zor geliyor çünkü bana;ama ben gerçeği saklamıyorum,biliyorum bu hayra alamet değil...

0 Yorum:

Yorum Gönder