Aşkı Saçmalamak

Her geçen gün biraz daha artmakta olan bu karmaşık saçmalık,şiirler ve şarkılar eşliğinde daha da basitleştiriliyor aslında."Aşk işte ulan abartmayın,illa şarkı dinleyerek özleyecekseniz aşık olmayın!"diyesi geliyor insanın.Ben bile bıktım artık hep aynı terane,aşk dolu şarkılarda kendini kaybetme mecburiyeti.Herkes birisini sevmekte,ancak saçmalık o ki onlar da başkalarını ve başkaları da birilerini.Sevmeyesi gelmiyor değil bazen insanın,aman sanki elimizde ya sevmek;hoş elimde olsa yine bir saçmalık yapıp severdim ya ben...

Kabul edin ben saçma bir adamım,her gün başını ben çekiyorum gözü sulu onca insanın;yazarlık maskesi altında biraz yüreklerini sızlatıp duygularına tercüman olduğumu düşündürüyorum.Çünkü o insanlar da ben gibi kurtuluşu kendilerini yıpratarak aramakta,üstelik yine bunu ben gibi bile bile yapıp amansız saçmalamakta...

Ancak bunu istemsiz ya da istemli yine bile bile yapıyor olmamız da bunun da bir mantık olduğu anlamına gelmez mi?Kendi kendine,zihninle ve duygularınla hem de kana kana mücadele etmek.Hayır dostum hayır,saçmalayan bizler değildik anladın mı;asıl saçmalayan aşkı aşk olarak yaşamayı bilmeyip üstüne üstlük onun bir saçmalık olduğunu söyleyenler...

Onca akıllı yanında,biz de aşkı saçmalamışız ne yani?!Hem kim bize dur diyebilir sanki.Sevdiklerimiz,onlar yokken yine onları sevdik ve seviyoruz biz.Onları sevenler,onlar severken aşıktık oysa biz.Bizi sevenler,sevmeden önce aşkı,aşık olmayı öğrenip de gelsinler;bizi suçlamasınlar,çünkü biz zaten onların yerindeyiz, başta da bahsettigim gibi yani...

0 Yorum:

Yorum Gönder