Olur Musun?

Şu ameliyat bitti,ve evet herşey geride kaldı.Ama bazen oturup düşünüyorum ya.Mesela tamamen bütün sağlığıma kavuşsam bundan sonra,herşey o kadar da iyi olur mu diye.Sonra o hiç gitmediğin aklıma bir daha geliyorsun ve diyorum,''Herşey tam,ama bir o eksik olsa;olmuyor''diyorum.Olmuyor işte,olmuyor...

Sonra bir de başka türlü düşünüyorum,bütün bunlardan sonra sen olsaydın ne olurdu diyorum;aklıma geliyor,o gün köşe bucak kaçmaya çalıştığım o ameliyathaneye gözüm kapalı girmiş olacağım...

Yoksun,tamam kabul ettim yoksun;ama bir gün be güzel,bir gün olsun olur musun?..

2 Yorum:

  1. Evet insan oğlu dünyada %100 mutluluğa ulaşamaz. Eksik hep vardır ve olur da, bunu tamamlayamazsın. Çünkü bu yaradılışımızın bir gayesi, imtahanımızın bir sırrıdır. Bize düşen ise bunu kabullenerek yaşamaktır. O zaman mutlu olabiliriz.

    YanıtlaSil
  2. bugün ya da dün olmadıysam başka bir gün de olamam
    -irem-

    YanıtlaSil