Sil Baştan

Şu işe de bakın,ulan onca hayat geçti üzerimizden,seneler rüzgar olup esti,gönüller davul oldu gümledi;peki şimdi ne oldu,yine her şey sil baştan.
Düşünüyorum da bu kadarını kaldıracak gücüm yok benim,herşeyi silip atmaktan ziyade herşeyin bir yenisini yaşamaya yetecek kadar.

İstemiyorum ya,ister acı,ister sert,ister soğuk olsun yine de güzel bu hayat;sen yoktun belki,ama oluşunun ötesindeki olmayışınla dahi güzeldi.İstemiyorum,ne kadar diretsem de isteyemiyorum da zaten.Başka birisi çıksın,başka bir gönle kapılayım,başka bir umuda yelken açayım istemiyorum.
O daha farklı da olsa,onunki karşılıklı bile olsa istemiyorum bir başkasını sevmeyi,bir başkasının sevmesini.

Biraz da korkuyorum bu yüzden aslında,kaçıyorum.Hayat kötü gidiyor diyelim,ama alıştım artık,kopamıyorum.Olmayan senden,gerçekleşmeyecek bir''biz''den,hergün bir yalanı yaşamak daha kolay geliyor bana,her zamankinin aksine kolayı seçiyorum bu dönemler.Birşeylere baştan başlamak istemiyorum;şayet yeniden yorulmaktansa,aynı şeye bitkin düşmeyi tercih ederim,sana mesela...

Şebnem Ferah - Sil Baştan | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder