Demeyin''Düşünme!''

Düşünme demeyin bana,olmuyor öyle;düşünmeden duramıyorum ben de zaten,sevmeden ve ölmeden.En yakın arkadaşının bile dediği bu;olmaz ki,yapamam.

Dağ gibi adamım işte sözde,soy adım gibi;onca şiir yazarım,kitap çıkartırım falan ama duramam işte düşünmeden.Bu kadar da çaresiz,bir o kadar da beceriksizim işte ben.

Düşünmek acıtıyor belki ama o da dert mi;hep acıyordu zaten,varsın beynimdeki,varsın hislerimdeki,düşlerimdeki o olsun.
Olsun tabi,ben razıyım.O yok tamam,ama hayali var bak,o gitmez ki.

Gitmez dimi abi,kurduğu hayaller gitmez,terk etmez insanı dimi?Birisi birşey söylesin be,hiç mi yoktur şu koca şehirde ağzını açıp iki kelime edebilecek.
Tamam ama bu kadar da değil be,bu kadar zor değildi bu aşk.Hadi benim aşkım bana zor,sana nasıl zor olur ey dostum?

0 Yorum:

Yorum Gönder