Neye Ağlıyorum

Neye ağladığını bilmemek de kötü inan bana;oturup düşünüyorum,bu kadar neye ağladığımı.Şarkıdaki duygusallığa değil,sana da değil,olmadığına ya da olmayacağına da değil aslında;gerçekten neye ağlıyorum biliyor musun,aşka,sana olan aşkıma...
''Olmasaydı.'',''Yaşamasaydım''diyemedim ben hiç bir zaman;ne bu aşka,ne de sana karşı.Ama bu bir gerçek;canım yanıyor işte,üzülüyor değilim ama deliler gibi canım yanıyor.Eridiğini hissediyorum bazenleri yüreğimin,yok olduğunu;;tıpkı sen gibi,sen yokken benim de yok olduğumu...

Beni bu kadar yakan,berbat hale düşüren bu aşk değildi,sen de değildin belki bilmiyorum;ama sanıyorum ki bu aşkın sana olmasıydı bu kadar garip olan,şimdi ise sana soruyorum''Bu kadar mı imkansızdım ben,bu kadar mı ayrı,farklıydık biz?''
Cevap veremeyeceğini de biliyorum elbet,vermeyeceğini;hayatımın en anlamlı sorusuydun sen,aldığım cevap,hatta''alamadığım cevap'' hayır olunca ihtiyacım kalmadı;ne başka soruya,ne de bir başka cevaba...
Hayırdı işte,sen hayırdın,ben hayırdım;biz desen,biz zaten evet olamamıştık,olmamıştık...

0 Yorum:

Yorum Gönder